Reklamace
Nepřijímáme reklamace produktů zakoupených jinde než v našem e-shopu termovize-pixfra.cz.
V případě reklamace zboží, prosíme postupujte podle pokynů níže:
Spolu se zbožím přibalte také fakturu nebo číslo objednávky
Vyplněný reklamační formulář
Doporučujeme odeslat celý obsah zboží, nejlépe i s původním balením (není podmínkou), pro případ výměny zboží či vrácení peněz, aby nebylo nutné opětovně odesílat chybějící části zboží.
V případě vrácení peněz odesíláme peníze jen převodem na účet, proto je třeba vyplnit i IBAN. Zboží poslané na dobírku nepřebíráme.
Před odesláním se ujistěte, že zařízení je odpárováno z aplikace (pokud zařízení takovou možnost nabízí), neobsahuje žádné heslo a podobně. V opačném případě bude zboží vráceno zpět.
Zásilku odešlete na adresu:
MG Pro s.r.o.
Úzká ulice 648/26
018 64 Košeca
Reklamace se snažíme vyřešit co možná nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
V případě, že neumíte najít fakturu nebo záruční list, zkuste ji vyhledat v příloze e-mailu o potvrzení objednávky nebo nás kontaktujte e-mailem.